Jest dużo pójście dalej: 12 stajni czarów w który parkować twój zaklęcie-casting koń i interesująca główny/drugorzędna metoda krzyżowania twoich koni, wraz z ‘ciemna alejka’ teleporting moc, która pracuje lepiej w gameplay niż ty myśleć, że to idzie aby. Tak, Dawn Of czary ma dość znajomość i innowację podnieść brew myszy. I możesz mieć to jako pudło cytat.

Pomimo mój początkowy giddyness jednak, wielkie nadzieje na mnie miały zostać uszczuplonym. Wciąż lubiłem grę ale to było pomimo przeszkód developerzy Sky Fallen rzucił we mnie. Walka cierpiała na spodziewać się action-RPG nonsens klikania na przenoszenie rzeczy podczas ruszającej się ogólnej chwili ruszasz się ale niezdarność przekroczy drogę że.

Inwentarz ma miejsce na 500 rzeczy, ale tylko wykłada paru od razu. Przeglądanie jest potencjalnie wyczerpujące.

Miasto-poszukiwanie są unembarrassed na temat gdzie NPCs w rzeczywistości mówić: “robić tę misję wiele razy zbyt dla dodatkowych punktów biegłości.” Podziękowania. Ja nie.

Co więcej, równanie w górę nie czuje, że jak wydarzenie to powinno być, specjalnie ponieważ każdy poziom jest czterema minipoziom, z równy mniej nagród. Postęp jest równy, ale wytrzymuje mało rozmachu.

Ta gra java powinna być lepsza. Mnie prawie kuszą by powiedzieć, że on jest lepiej ale to jest duszone przez swoje własne niezdarne przedstawienie i niezdolność by rozwinąć swoje własne pomysły. Miało piłkę, to stoi przodem do dobrego kierunku, ale Dawn Of czary właśnie nie biegnie.